Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

Badania lekarskie dla kierowców

ja daze do tego. jak teraz pujde do pracy. i szef zacznie znow podskakiwac. to juz tak na 80% jestem nastawiony. ze od reki napisze wypowiedzenie. i mu wrecze z satysfakcja. nie bede sie meczyl a mam jeszcze ta 2 na zlecenie nie wiele bo mam tam tysiac złotych. ale miesiac jakos przepiekam. a bede caly czas dawal ogłoszenia. i nie tylko tam gdzie mam moze nawet do gazety. i wkoncu znajde cos na kierowce. musial bym jeszcze te badania sobie zrobic. jak one długo sa wazne? bo sa psycho i lekarskie..

Brak komentarzy: