Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

B: ładny wzór, na autach mi się takie podobają
A: bo te co były oryginalne tamale do niego były dlatego psotny do e30
kupić hahaha
A: hehe ma druga czeka na załoenie sam zrobiłem
A: i do tego światła co wala na nie
B: fajna dekoracja
B: ja wieszak na rower od dobrego roku już robię
B: kupie go , ale jakoś zawsze mam nie po drodze haha
A: przydało by se żeby zamykane były bo się kurzą jak cholera
A: hehehe
B: znam ten problem , a ciężko doczyścić jest
A: znaczy znalazlem,patent na czyszczenie
B: ja takim samym czciłem , ale samoloty są bardzo delikatne
B: i czasem coś się oberwało
A: no do makijażu haha
A: ale nie ten jest delikatny bardzo
B: miękki i się nadaje , do autek może być idealny
A: bo antenach jedziesz i nic
A: ty we francuzach żółte światła w bmw oba były nie ?
B: ja takim instrumenty czyszczę i kompa
A: czy tylko krótkie?
B: nie wiem
A: musze coś z przodem zrobić bo ma zeza
A: i siedzenia
B: ja mam teraz do prania 2 auta w środku
B: moje i starego , narobiło się
B: znowu wyjdzie , ze inne auta są ważniejsze i szewc zawsze w dziurawych butach chodzi
A: hehe no norma
B: w tym tyg mam napewno po pracy 1 dzień u starego , ręczny muszę poprawić i reduktor gazu wymienić
B: może pobawić się w regulacje
B: potem kumpel na ten weekend chciał rozrząd
A: masz foty tego auta?
B: a ja jeszcze okna mam w domu do zamontowania
A: hehe i ty mówisz ze ci się nudzi
B: nie zrobiłem , machnę przy okazji jak stary będzie
A: gdzieś ja dorwał?
B: nudzi nudzi , wszystko to takie niechcenie , muszę garaż mieć
B: kupie chętnie ale nie za 15 000 i to są takie ,ze daleko i jak auto wstawisz sztuka wysiąść z niego , bez sensu

Brak komentarzy: