Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

Wymiana oleju

B: a to auto naprawdę ładne było
B: teraz prędko nie wyjedzie , bo z kasa tez cienko
B: a tu już koszta się zrobiły wysokie
B: za ta głowice to z 800 jak nic , do tego uszczelka nowa , pasek
B: no i moja usługa , bo ja co mogę to mogę darmo koledze
B: ale tu jest trochę męczenia
B: to już taki typ człowieka
B: ze nie szanuje niczego
B: jak większość zresztą z tego co widać
B: nowe TDI pokupowane i się wym z pyry jak je gniota do podłogi
A: no kurde ale zęby bez oleju jeździć ??
B: niektórzy nie sprawdzają takich rzeczy
B: tylko czy paliwo jest jeszcze w zbiorniku
B: i miejsce zęby się rozpędzić
A: no tak ja wymieniam olej co 5 tys hehe
B: ja nie przesadzam , zależy od samochodu na pewno
B: w alfie tak samo , możne nawet szybciej jak się smoła zrobi
A: a przy tym jak jeżdżę to mi sredna raz w miesiącu wychodzi
B: bo wariator siada szybciutko na starym oleju
B: ja mało jeżdżę, z 15000 na rok , max 20 możne zrobię
B: nie mam w sumie dokąd daleko jeździć a po mieście mało się nakręca tych km
A: ja mam zasadę
A: 3 tys mil albo 3 miesiące
B: dobrze jest po zimie zmieniać , jak w moto
A: zresztą jak ci tutaj wymieniają to mówią ze co 3 tys lub 3 miesiące pyzatym w nowych autach masz ze jak niby oleju na czas zmieniać masz po gwarancji
B: ja w tym tyg właśnie nowy zalałem do alfy
A: z drugiej strony olej to nie majątek
B: w moim przypadku 100 z wymiana
A: ja zawsze sam zmieniam
B: ja nie mam gdzie stary olej wylać , to jeżdżę daje znajomemu na flaszkę
B: no i mi zmienia bo ma warsztat
B: no teraz git
B: ja to bym każde auto obniżał ile się da , tylko nie - 80
B: ale tak - 60 jest spoko
B: na te drogi co SA w Polsce to max 40 mm
B: na jaki chcesz malować ?
A: i te Fele dostanie

Brak komentarzy: