Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

Babcie nasz kochane

wczoraj mijałam taka babcie w chustce, a ona popatrzyła na mnie, przeżegnała się i powiedziała, ze ma diabla w oczach. w sumie za mną latały z woda święcona kiedyś nasze okoliczne dewoty jak jeszcze malowałam oczy na czarno i mhhroczna byłam. mieszkam na takim osiedlu gdzie same domki jednorodzinne są, no to dawaj w lato 30 st w cieniu to ubrałam bikini i sobie kwiatki w ogródku podlewałam. a te ze jak ja tak mogę skoro tu małe dzieci patrzą... tak czy inaczej... miałam wtedy 17 lat myłam okna w salonie ubrałam sobie szorty i bluzkę na ramiączkach i jedna ze świętych mówi ze się wypinam jak ladacznica. nie wytrzymałam i wypaliłam ze do cholery jasnej mogę jej przynieść zaświadczenie od ginekologa ze dziewica jestem i ze niech lepiej na swoja Kasiunie spojrzy która 16 lat miała jak zaciążyła nie wiadomo z kim. baba stwierdziła ze jestem niewychowana i poszła. babeczka od chirurgii nam opowiadała ze miała na oddziale młodego chłopaczka, który po wypadku był sparaliżowany... kupił sobie windę bo mieszkał na 1 pietrze.... a wrednym starym babom tak strasznie ona przeszkadzała ze mu ja zapałkami popsuły. kumpel mi opowiadał ze kiedyś jakaś baba podeszła w miejskim do Jego Babci i stwierdziła ze ta ma jej ustąpić miejsca bo ona zawsze tu siedzi. wiesz... nie twierdze ze wszystkie babcie są złe... bo miałam w hospicjum do czynienia z bardzo mądrymi kobietami... ale te moherowe lalki w autobusach mnie dobijają.

Brak komentarzy: