Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

Trilion Koni Mechanicznych

a kimże jesteś ze śmiesz nazywać mnie śmiertelnikiem?
Jestem Trojanem Posłannikiem Ociekającej Cukrem Myśli i samego Turlanego Dropsa w istocie. Efekcjarz o Płomiennym Potoku Słów Bez Wyrazu
a ja jestem Trojanem o mocy, trilionow koni mechanicznych i czeka Cię zagłada.
strzeż się Glupcze
Możesz, co najwyżej zniszczyć moje ciało. I tak je potem odzyskam, buahaha.
ja napije się eliksiru i z podwójną mocą

Brak komentarzy: