Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

Sen monolog

Ogólnie w książce tej świetne jest to, że jeden fragment pewnej opowieści przechodzi w drugą. Dlatego jest taka długa. przeczytałam dopiero dwie... jakby... części. Najpierw było o zyciu zwykłych ludzi... Budowniczy i jego żona... Druga część o mnichach. ja właśnie nie rozumiem czemu studenci w sesji najwięcej imprezują. Ja to robie jak mam duzo czasu
śniło mi się że wyjechałam na wakacje i zgubiłam tam moich znajomych. Poszłam ich szukać
i po drodze spotykałam bardzo dziwne osoby które mówily mi dziwne rzeczy, a i caly świat wydawał sie jakiś taki psychodeliczny np. krzesła i stoły fruwały w powietrzu, albo niebo było całe zielone a trawa niebieska. Ale jak to we śnie, wszystko wydawało mi się. potem niewiadomo skąd wzięła sie tam moja mama i nakrzyczała na mnie ze tak długo nie wracam do domu i sen sie skończył. a mnie się śnił czyjś wypadek... i jak już lekarka miała mi powiedzieć, co mu się stało, to zadzwonił mi telefon. no to cóż, chyba też już sie będę zbierać. Mam dziś tyle do roboty, że perspektywa zabrania sie za to wprawia mnie w jakąś depresje.

Brak komentarzy: