Opisz w 10 zdaniach swoja usterkę i wyślij na adres: czesci24@o2.pl


Czy wiesz, że...
Silnik widlasty (zwany również typem V) jest silnikiem spalinowym wielocylindrowym rzędowym, gdzie cylindry umieszczone są w 2 rzędach usytuowanych względem siebie pod odpowiednim kątem np. 90stopni. Rzędy cylindrów napędzają 1 wspólny wał korbowy.

Pakiety części poniżej:

Tanie telefony komórkowe i dyski

teraz tych telefonow taka masa, ze ciezko sie wyznac... ja na wyjazdy zawsze biore staruszke 610i i spokojnie daje rade. moze tu ktos będzie jeszcze wiedział instaluje os i zaczyna sie instalacja i wyskakuje komunikat ze nie ma dysku twardego ze nie działa nie poprawnie jak ddysk jest. moja kobieta 2 razy juz go stukła mowi ze nie umie jeździc 5.5 metrowym samochodem i ze mam go sprzedać ale mi sie podoba i nie bede jej słuchał w tej sprawie. dokładnie, ale musiałem oddac papiery, bo jedzie do kolezanki.. a autobusow to nie ma. no to jak baby brak, to trzeba na jakiegoś browarka do znajomych na działkę sie przejść
tylko o zabe zaczepić po jakas "wejsciowke".

Brak komentarzy: